Mūsu dibinātājs Johann Jacobs atver savu pirmo veikalu rosīgajā ostas pilsētā Brēmenē, Vācijā. Uzglabājot kafiju, tēju, šokolādi un cepumus, viņš paziņo par savu misiju “piegādāt tikai labākās, nevainojamās preces par saprātīgām cenām”.
Johann Jacobs atver savu pirmo grauzdētavu dodot cilvēkiem Brēmene pirmo reizi nogaršot viņa garšīgo un meistarīgi grauzdēto kafiju.
Jacobs kafija kļūst pieejama labākajās viesnīcās, restorānos un kūrortos Vācijas Baltijas piekrastē. Un ar rekordlieliem transatlantiskajiem tvaikoņiem tas veic savu pirmo ceļojumu uz Ameriku. Nodrošina paaugstinātu kvalitātes kafiju prasīgiem kafijas baudītājiem abās Atlantijas okeāna pusēs.
Johana 22 gadus vecais brāļadēls Valters atgriežas no ASV un pievienojas uzņēmumam ar jaunām idejām. Viņš ievieš elegantu, uzkrītošu iepakojumu, kas pirmo reizi vizualizē Jacobs aromātu. Un ar pirmajiem zīmola saukļiem viņš iedibina Jacobs cilvēku prāta priekšā. Vācijā viņš izveido furgonu parku, lai nogādātu cilvēku mājās svaigu aromātisku kafiju.
Following the wartime destruction of Jacobs facilities and supply disruption, proper coffee production can finally resume. A moment marked when Walter receives the first official post-war transport of 12 sacks of green coffee beans.
Walther Jacobs’ brings the iconic “wunderbar” slogan to life across brand campaigns and advertising. The first Jacobs instant coffee – Mocca Press – is also launched in 1957.
Valtera dēls Klauss pievienojas uzņēmumam 1962. gadā un palīdz izveidot jaunu labklājības ēru: jaunu produktu, iepakojuma un komunikācijas ievešanu jaunos tirgos. Jacobs VW Transporter furgonu parks ar savu ikonisko “kamenes” krāsojumu ir kļuvis par neaizmirstamu apskates objektu pilsētās.
Krönung kļūst par iekārojamu kafiju, kurai ir uzticīgi sekotāji. Ar mīlestību nosūtītās aprūpes pakas ģimenei un draugiem, kas dzīvo Austrumvācijā. 1973. gadā mēs redzam kundzes kundzes ierašanos, kura uz nākamajiem 12 gadiem kļūst par Jacobs kampaņu ikonu seju.
1982. gadā Klauss Jacobs apvieno zīmolu ar iemīļoto Šveices šokolādes biznesu Suchard, pārejot no ģimenes uzņēmuma uz globālu zīmolu.
1990. gadā Jacobs tiek pārdots uzņēmumam Philip Morris, padarot zīmolu par daļu no Kraft Jacobs Suchard. Jacobs ieiet jaunos tirgos, nesot solījumu par reālu kvalitatīvu kafiju bijušajā Padomju Savienībā, Tuvajos Austrumos, Āfrikā un Centrālamerikā.
Uzņēmums Kraft Foods kļūst par Mondelez International Inc. un pārdod savu kafijas nodaļu kā daļu no jaunas apvienošanās ar Sara Lee, lai izveidotu Jacobs Douwe Egberts (JDE).
Jacobs zīmols ir saskaņots ar spēcīgu meistarīga zīmola identitāti. Joprojām rotāts ar savu zelta kroni, kas tika ieviests pirms 50 gadiem. Joprojām izceļot parasto, lai sniegtu cilvēkiem kaut ko īpašu, ko novērtēt.
JDE apvienojas ar Peet's Coffee, lai izveidotu JDE Peet's, kas reģistrēts Amsterdamā 2020. gada maijā.
Mēs ar lepnumu esam daļa no JDE Peet's Common Grounds iniciatīvas. Mēs rūpējamies par mūsu pupiņu iegūšanu atbildīgi, vienlaikus palīdzot lauksaimniekiem un kopienām attīstīties kafijas audzēšanas reģionos.